poniedziałek, 23 stycznia 2017

Początek

Ciao a tutti!
Witam najserdeczniej na moim blogu. Nazywam się Kasia i od wielu lat żyję we Włoszech. Języka włoskiego uczyłam się od podstaw już tutaj, mając z nim pełny, regularny i różnorodny kontakt. Ale i tak nadszedł taki moment, gdy uczenie się słówek, gramatyki i regułek nudziło mnie już potwornie, a na prawdziwe czytanie i prawdziwe filmy nie byłam jeszcze gotowa, i na takim żadnym poziomie zeszło mi się dość długo.
Chciałabym więc, aby ten blog był pomocą dla osób uczących się języka włoskiego, zwłaszcza na takim właśnie etapie nauki. Pokażę jak ja go przebrnęłam, co i jak mnie motywowało. Nie studiowałam językoznawstwa, nie mam przygotowania lingwistycznego, więc będę się starać po prostu zainspirować, zapewnić przyjemność obcowania z językiem włoskim, przedstawić ciekawe artykuły, nietypowe słownictwo, tak aby pomóc nabrać ochoty na dalsze samodzielne studiowanie. Nie mam także ambicji bycia nieomylną wyrocznią i wiedzieć zawsze lepiej, więc proszę śmiało poprawiać i bez wahania prosić o dodatkowe wyjaśnienia.
Mam nadzieję, że teraz już wszyscy zdadzą sobie sprawę z tego Jak Pięknie Brzmi Włoski :)
Zaczynamy! Buona fortuna!
Cashia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz